Marya Dekker, coördinator, oprichter en hoofd verzorging van de Stichting Zwerfkatten Havengebied IJmuiden, met één van de ex-zwervertjes die permanent bij haar wonen omdat ze te zwak zijn om buiten te overleven

dinsdag 7 januari 2014

Zwerfkatten helpen hulp-hond

Vrienden, onze zwerfkatten zijn erg begaan met met de hulp-honden. Ze vinden dat een goed doel en laat er dan  een actie zijn dat je met plastic doppen kunt sparen voor de aanschaf en training van zo'n hulphond.

Dus:

Zijn onze katten druk op zoek naar doppen

En dus kunnen jullie onze hulp-katten helpen met de actie voor hulp-honden.  Clementine (op de foto), die zelf blind is en misschien wel een hulp-hond kan gebruiken geeft al het goed voorbeeld en heeft al deze doppen persoonlijk verzameld, schoongelikt en bewaakt deze nu met haar leven.

De doppen die verzameld moeten worden zijn:
  • Dopjes van flessen frisdrank
  • dopjes van flessen mineraal-en spuitwater
  • dopjes van melkflessen
  • dopjes van flessen fruitsap
  • dopjes van flessen voor sportdrank en water
Dopjes die NIET kunnen zijn:
  • dopjes van wasprodukten, shampoo's, lotions, cosmeticaprodukten, etc.
  • de plastiek bakjes om met waspoeder in de machine te zetten
  • doppen van choco, bussen koffie, potjes stroop, etc.
  • de doorschijnende kapjes van flesjes water
  • de plastic klepjes van brikverpakkingen
  • de kapjes van spuitbussen
  • dubbele doppen
  • vuile doppen waar gras, zand, schimmel, etenswaren, etc. in zit
De juiste dopjes kunnen jullie zoals gewend bij ons in de kist bij Marya, of in een stevig plastic zakje of doosje bij onze voerhokken.
Onze zwervers zijn blij met jullie hulp.

2 opmerkingen:

  1. Er is een man die relatietrauma gemakkelijk oplost met zijn spreuk, hij wordt een God op aarde genoemd vanwege zijn activiteit in het oplossen van relatieproblemen. Hij lost de mijne met gemak op toen mijn relatie van 10 jaar me dumpte, ik was het slachtoffer van aanranding maar allemaal dankzij heer Bubuza voor het helpen van me met zijn betovering. Als je niet de liefde en genegenheid in je relatie krijgt? Is uw partner beledigend? Vraagt uw partner een echtscheiding aan? Bedriegt je partner je? Wil je de loterij winnen? Bent u ziek en heeft u een behandeling nodig? Maak je geen zorgen meer, want heer Bubuza kan jou ook helpen. Hij hielp me en ik kreeg de resultaten 13 uur nadat de spreuk was uitgesproken. Het doet pijn om diepbedroefd te zijn en daarom ben ik gekomen om mijn getuigenis hier te delen, zodat jij ook hulp kunt krijgen. Neem contact op met heer Bubuza via

    WhatsApp: +1 505 569 0396
    e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dit onder de aandacht van het publiek brengen over hoe ik George Howard Financial Group ontmoette nadat ik mijn baan verloor en een lening werd geweigerd door mijn bank en andere financiële instelling vanwege mijn kredietscore. Ik kon de kosten van mijn kinderen niet betalen. Ik liep achter met rekeningen, stond op het punt het huis uit te worden gegooid vanwege mijn onvermogen om mijn huur te betalen. Het was tijdens deze periode dat mijn kinderen door pleegzorg van mij werden weggenomen. Toen ging ik op zoek naar online fondsen waar ik George Howard Financial Group ontmoette waarvan ik leende, mijn zus verwees naar mij George Howard Financial Group, dus als je echt een lening nodig hebt, raad ik je aan contact op te nemen met deze Godsent-geldschieter via e-mail : { hbal9633@gmail. com } Diane Van slambrouck

    BeantwoordenVerwijderen