Marya Dekker, coördinator, oprichter en hoofd verzorging van de Stichting Zwerfkatten Havengebied IJmuiden, met één van de ex-zwervertjes die permanent bij haar wonen omdat ze te zwak zijn om buiten te overleven

dinsdag 15 januari 2019

Winnaar 50-actie

Eindelijk was het zover; onze donateur, Riet Van Der Pal, was de gelukkige; zij had de loting gewonnen van de vorige 50% actie (zomer 2018) en kon kunstenares Annet Verplanke de opdracht geven om een uniek portret te schilderen van een huisdier of (klein)kind. Het werd een portret van haar geliefde kater. De Beverwijkse kattenliefhebster was ontzettend blij met het resultaat en vertelt zelf meer over haar kater en waarom ze ons steunt: 

'Mijn kat heet Joris is nu 13 jaar en toen hij 4 was heb ik hem van een kennis overgenomen die hem als zwervertje in huis had genomen. Haar 2 katten accepteerden Joris niet dus zodoende is hij bij mij terechtgekomen.
Joris is het zonnetje in mijn huis!!
Waarom ik jullie steun is omdat ik het werk wat jullie doen zo fantastisch vind, ik heb daar veel bewondering voor. 
Annet kwam mij een mooi ingelijst portret van Joris brengen en daar ben ik heel erg blij mee.
Veel succes met jullie prachtige werk en ik zal dat zeker zo lang ik dat kan blijven steunen.'

We hopen eind deze maand de eindstand van de actie te kunnen melden en contact met de winnaar op te nemen!
Riet is erg blij met het schilderij van haar kan Joris!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten