Marya Dekker, coördinator, oprichter en hoofd verzorging van de Stichting Zwerfkatten Havengebied IJmuiden, met één van de ex-zwervertjes die permanent bij haar wonen omdat ze te zwak zijn om buiten te overleven

dinsdag 17 december 2019

Prijswinnaar dierenhulpverlener van het jaar, start Kerstactie voor zwerfkatten



Onlangs mocht Marya Dekker, uit handen van stichting Dierenlot, de tweede prijs in ontvangst nemen bij de verkiezing van Dierenhulpverlener van het Jaar 2019. Deze prijs staat voor het vele werk dat Dekker doet voor kansloze katten. Al bijna twintig jaar is de Velsen-Noordse bezig met het castreren van verwilderde zwerfkatten, en met de opvang van onplaatsbare katten die nergens terecht kunnen omdat ze onzindelijk zijn, agressief of juist erg schuw.

Dierwaardig leven voor onplaatsbare katten in de opvang.


In 2004 richtte Dekker de Stichting Zwerfkatten havengebied IJmuiden op, omdat er veel leed was onder de vele zwerfkatten in dit gebied. Alle zwervers werden gecastreerd, en de katten die meer zorg nodig hadden, konden terecht in de opvang in Velsen-Noord. In de afgelopen jaren heeft Dekker met haar team vrijwilligers honderden katten en kittens gered. Nog dagelijks worden 150 kansloze katten door de stichting verzorgd.

Stichting Zwerfkatten havengebied IJmuiden is een vrijwilligersorganisatie die afhankelijk is van donaties. Toch weet Dekker het hoofd boven water te houden. Geen sinecure, want met name de medische kosten zijn enorm. Iedere nieuwe zwerfkat kost direct al 160 euro. Maar ook de dagelijkse verzorging kost veel geld en de opvang en de schuilhokken in de haven hebben geregeld onderhoud nodig.

Marya Dekker, 2e prijs voor Dierenhulpverlener van het jaar 2019!


Daarom houdt de organisatie  een 50% actie; tussen 15 december en 15 januari wordt iedere donatie met de helft verhoogd door een aantal sponsors. Dus van een gift van 20 euro wordt 30 euro gemaakt en 100 euro wordt ineens 150 euro! De enigste voorwaarde is dat bij de donatie staat vermeld dat het om de 50% of Kerstactie gaat. Helpt u mee? Uw bijdrage is meer dan welkom op Iban NL85INGB0004761772 tnv St. Zwerfkatten IJmuiden ovv Kerstactie of 50%

6 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening hebben ontvangen van Anderson Loan Finance. Ik dacht echt dat het oplichterij was en ik vroeg een lening aan op basis van hun aanbevelingen omdat ik echt een lening nodig had. Een paar dagen geleden bevestigde ik op mijn persoonlijke bankrekening het bedrag van 12.000 euro dat ik had aangevraagd voor een persoonlijke lening met een huurpercentage van 2%. Dit is echt goed nieuws waar ik blij mee ben en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft en die zeker is dat ze de lening zullen terugbetalen om contact met hen op te nemen via e-mail.

    Ze kunnen je een lening lenen!
    Neem contact op met Mr. Anderson Ray
    E-mail: andersonraymondloanfinance@gmail.com
    OF
    E-mail: andersonraymondloanfinance@hotmail.com

    Telefoon: + 1315-329-6320
    Het kantooradres @ (68 Fremont Ave Penrose CO, 81240) ..

    Respectvol,

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hi Viewers Get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world.. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We sell this cards to all interested buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $1,000 on ATM and up to $20,000 spending limit in stores depending on the kind of card you order for, we are here for you anytime, any day. Email; (blankatm002@gmail.com) I'm grateful to Mike because he changed my story all of a sudden . The card works in all countries except, contact him now (blankatm002@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke dag ontvangen we commentaren en e-mails van ontslagnemers die beweren leningen aan te bieden tussen individuen tegen zeer aantrekkelijke rentetarieven en ZONDER ENIGE GARANTIE VEREIST. Dit is een onderwerp dat we al hebben behandeld

    Een ding zou ik de klant willen adviseren. Langlopende leningen trekken hogere rentetarieven aan, dus wees gewaarschuwd.

    Lening nodig? wij bieden een lening aan tegen een betaalbare rente. geïnteresseerde persoon moet zijn gegevens invullen en contact opnemen met onze e-mail:
    excelling.plc@gmail.com

    HOE REGISTREER IK? Vul het onderstaande aanvraagformulier in voor deze e-mail: excelling.plc@gmail.com

    AANVRAAG VOOR EEN LENING

    Voor-en achternaam:........
    Stad:..............
    Telefoon nr: .........
    Leenbedrag: ......
    Leen periode: ........
    Doel van de lening: ..

    Meneer Excel Hilton

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GoodDay Iedereen, ik ben Michael Cohen Uit de Verenigde Staten van Amerika, Toen ik een lening nodig was ik opgelicht door iemand zogenaamde Fake Lenders en ik wilde opgeven niet totdat ik kwam dit bedrijf Robert Finance ze zijn eerlijk en bereid om u een lening bedrag nodig, zal ik u adviseren u allen in nood contact opnemen: robertfinancialloans@gmail.com voor meer info ook whats-app +14086140680

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Am short of words for the amazing profit you helped me earn in just a week with binary options strategy am so sorry I doubted at the beginning, I invested $200 and earn $2,500 in just one week, and kept on investing more, today I am financially successful, you can contact him via email: carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)
    I advice you shouldn't hesitate. He's great.

    BeantwoordenVerwijderen