Marya Dekker, coördinator, oprichter en hoofd verzorging van de Stichting Zwerfkatten Havengebied IJmuiden, met één van de ex-zwervertjes die permanent bij haar wonen omdat ze te zwak zijn om buiten te overleven

maandag 18 november 2013

We zijn een DekaMarkt "GOED DOEL"

Een goed bericht:
We zijn uitgeloot bij de Dekamarkt goede doel aktie. Met jullie hulp hebben we vele inschrijfformulieren ingeleverd bij meerde filialen en zijn we bij het filiaal Zeewijkplein uitgeloot als 1 van hun 3 goede doelen


 

Hoe nu verder? Nu moeten we "gouden munten" gaan sparen. Binnenkort krijg je bij boodschappen boven de 15 euro een gouden munt van de Dekamarkt voor 1 van de goede doelen.
Die goede doelen strijden nu om de hoogte van de donatie. degene met de meeste munten krijgt de grootste donatie enzovoort.
Nu willen jullie vast die munten voor ons bewaren of in filiaal Zeewijkplein in onze doos doen.
Met jullie hulp gaan we voor de eerste prijs!

1 opmerking:

  1. De beste spreukgieter in 2019 is dr. Akhere, de grote tovenaar van de Afrikaan, wil ik dit medium gebruiken om hem te bedanken voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde die hij me alleen vertelde om de items te bezorgen die nodig waren voor de betovering en die ik deed en hij vertelde me nadat hij de items binnen 24 uur, ik zal het resultaat zien en een man van zijn woorden zal vandaag contact met hem opnemen en uw probleem oplossen
    (1) als je altijd slechte dromen hebt.
    (2) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (3) Als u een kind wilt.
    (4) U wilt uw man voor eeuwig binden om de uwe te zijn.
    (5) Kanker of enige vorm van ziekte
    E-mail: Akheretemple@yahoo.com
    Dr. Dr. Whatasapp +2348129175848 Akhere

    BeantwoordenVerwijderen