Marya Dekker, coördinator, oprichter en hoofd verzorging van de Stichting Zwerfkatten Havengebied IJmuiden, met één van de ex-zwervertjes die permanent bij haar wonen omdat ze te zwak zijn om buiten te overleven

maandag 27 juli 2015

Pijnlijke tegenslag ...

26 juli 2015;

Het heeft weer veel te lang geduurd voor ik weer wat op ons blog heb gezet, al mijn goede voornemens ten spijt. Ik zal jullie niet vermoeien met alle redenen die ik daarvoor heb, want er komen áltijd onvoorspelbare zaken op mijn pad. Maar daarnaast was ik de afgelopen twee weken nauwelijks bereikbaar en dat wil ik wél kort uitleggen:

ik heb een kaakontsteking gehad. Een zeer pijnlijke aandoening die ik niemand toewens. Gelukkig is het ergste leed inmiddels geleden sinds ik afgelopen vrijdag met voorrang ben 'geopereerd'. Maar de pijn was al die tijd zo hevig dat ik niet kon eten, slapen, werken of praten. De telefoon bleef dus onbeantwoord, en de stapel emails durf ik nu nog niet eens te bekijken. Langzaamaan herstel ik goed en pak ik de dingen weer op, maar mijn excuses dus voor alle onbereikbaarheid en eventuele kattigheid van mijn kant!


Ik kan weer lachen. Als een boer met kiespijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten