Marya Dekker, coördinator, oprichter en hoofd verzorging van de Stichting Zwerfkatten Havengebied IJmuiden, met één van de ex-zwervertjes die permanent bij haar wonen omdat ze te zwak zijn om buiten te overleven

vrijdag 27 mei 2016

Kittenmania ...

Ons nieuwe binnenverblijf is overspoelt met de komst van twee moederpoezen en hun 10 prachtige en zeer levendige kittens. Overal hoor ik het getrommel van voetjes die rondrennen, zie ik ukkepukken buitelingen maken en kom ik soms niet aan werken toe omdat ik gewoon vertederd sta te kijken naar al dat levensvreugd en plezier. Kortom; de kittenmania is weer toegeslagen! De foto's en het filmpje op ons facebookaccount is een record aantal keer bekeken. Hoe kan het ook anders als je zoiets ziet:
Kleine Piggy en haar zusjes zijn superwijs en hondsbrutaal. Zo zie ik ze het liefst! Ook op dit blog binnenkort filmpjes en meer foto's...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten